Kada nam se javio Shyft, inovativni startup iz San Francisca, tražili su snažan brend i digitalne proizvode za promjenu selidbene industrije. Mi u Wireu preuzeli smo cijeli proces. Počeli smo s detaljnim brendingom i smjernicama kako bismo osigurali jasan vizualni identitet. Zatim smo se fokusirali na kompletan dizajn proizvoda, kreirajući intuitivne web stranice i mobilne aplikacije koje su bile privlačne i jednostavne za korištenje.
Naša saradnja nije se zaustavila na dizajnu. Nakon što smo postavili vizualne temelje, prešli smo na razvoj proizvoda. Dizajnirane koncepte pretvorili smo u funkcionalne i pouzdane web platforme i mobilne aplikacije. Pažljivim radom i testiranjem osigurali smo da su svi digitalni alati besprijekorni i spremni da podrže složene operacije selidbene industrije.
Za kraj, kako bismo osigurali Shyftov rast, fokusirali smo se na strategije rasta i marketing. Kreirali smo efikasne oglase i promotivne kampanje koje su privukle pažnju. Istovremeno, razvili smo materijale za investitore i video prezentacije proizvoda, pomažući Shyftu da uvjerljivo predstavi svoju viziju. To je bilo ključno za privlačenje investicija i daljnji razvoj.